Udforsk din onani // kraftigere orgasmer

Udforsk din onani

Ærligt, jeg har onaneret på den samme måde i over 15 år - det er slet ikke faldet mit tidligere jeg ind at prøve noget andet. Hvorfor skulle jeg det når det jeg gør er hurtigt og effektivt? Men jeg kan godt mærke at jeg specielt det sidste år har mærket en lyst til at udforske denne del endnu mere og prøve noget nyt. 

Med sådan en mega dead set og hurtig rutine, der kan det sku godt være svært at bevæge sig ud over normalen fordi min hjerne hurtigt lander det sted, der siger at det ikke fungerer og jeg bare skal gøre som jeg plejer. Men nej, det er skide sjovt at finde ud af andre ting kroppen kan lide og nye måder at opnå nydelse på!

Jeg fik en besked fra et klubmedlem der selv var kørt fast i rutinen og manglede nogle bud på hvad hun kunne gøre for at forstærke orgasmerne. Derfor tænkte jeg at vi kunne samle vores tips til hvordan man kan udforske sin egen onani og nydelse i et indlæg - tusind tak til alle der hjalp til!

For hvad gør man når det er begyndt at blive lidt kedeligt og man godt kunne tænke sig at prøve noget nyt der kan gøre nydelsen endnu bedre? 

Bryd rutinen
Det første man skal gøre er at bryde rutinen og vise kroppen at der er andre måder den kan nyde på. Onani og det at opnå orgasme kan for mange være noget der lige hurtigt kan klares, så får man en forløsning og videre med livet (har også sine fordele til tider). Hvis du har en fast rutine du ’kører igennem’ som er blevet lidt kedelig så kan det være en ide at prøve noget nyt eller tilføje noget nyt. Det behøver ikke være noget helt vildt, det kan være:
  • giv dig selv bind for øjnene
  • tilføj sexet musik
  • ændre tidspunktet på dagen
  • udforsk nye fantasier
  • prøv en ny stilling
  • køb en (ny) vibrator
  • brug en glidecreme (der er blevet spurgt til hvad klubben kan anbefale så det kommer i et indlæg snart)

Eksperimenter derudad!

Set the mood
Det er super vigtigt at komme i det rigtige mood så din krop og sind er med på hvad der skal ske og hvad der lige nu skal være fokus på. Læs god erotik, se porno, lyt til en playliste med sexede sange, dæmp lyset og tænd nogle stearinlys eller find nogle gode (sex)minder og fantasier frem fra baghovedet.

Tag din tid
Det kan godt tage længere tid at få en orgasme når man viger fra rutinen og du kan måske have lyst til at sige fuck it og bare kører det der plejer at virke men prøv at give det tid og vær nærværende i det. Hvis man godt kunne tænke sig en kraftigere orgasme så er det er vigtigt at bygge det op stille og roligt og tage sig god tid til forspil - det kan i sidste ende kan give større nydelse.  

Udforsk dine erogene zoner
Gå ikke direkte til værks med underlivet ved at starte med klitoris eller vagina. Tease dig selv. Blide berøringer omkring vulva, inderlårene og omkring dine balder, hofter og ryg. Få blodet ned til underlivet og gør din krop opmærksom på at det er der fokus skal være nu. Få både dit sind og kroppen in the mood med at lade dine hænder udforske dine erogene zoner. Erogene zoner er blandt andet brysterne, brystvorterne, halsen, øreflippen, læberne, hoften, lysken og inderlårene og så videre. 

Edging, edging, edging
De fleste nævnte edging som grunden til både flere og dybere orgasmer. Det vil sige at lige inden du er ved at komme så stopper du det du er i gang med i nogle sekunder og så starter forfra igen. Du stopper altså dig selv fra at få en orgasme og kan ved at gøre det over flere gange bygge det op til en kraftigere orgasme. Det er noget der godt kan kræve øvelse men det er i den grad det værd!

Et medlem skriver: "Edging! Jeg elsker at tease mig selv i timevis og kun komme én, mega vild gang!"

Andre tips:
  • Der var også et par af jer der nævne breathplay og holde vejret inden man får orgasme for mere nydelse. Her vil jeg lige komme med en disclaimer at du selvfølgelig skal passe på.
  • Så er der også en god håndfuld der er vild med bruseren og specielt hvis man kan få den til at lave en stor stråle. Et medlem skriver at hun har fået den vildeste orgasme af brusehovedet indstillet til én stråle.
  • Masser klitoris og stimuler dig selv med en dildo samtidig. 
  • Prøv en vibrator. Her kan du se hvilke klubben anbefaler. 
    • Der er en der anbefaler at bruge satisfyer på lavt blus. Det virker til at orgasmen aldrig kommer men så springer den fra lilletåen!
    • Der er også en anden der skriver at womanizer er god hvis man begynder at kede sig med sin rutine. 
  • Brug kun knibe/presse lår sammen mod hinanden uden at røre overhovedet. Det tager lang tid men det er der værd!
  • Du kan også prøve at spænde op i bækkenbunden imens du onanere og slappe af igen. Prøv forskellige 'rytmer' af. 
  • Sprøjteorgasmeteknik til "uøvede": 
    Hvis man onanerer med ens primære hånd i den teknik man foretrækker, og anvender den anden hånd som "shaker". Ved at placerer den mellem navle og venusbjerget, man kan godt mærke, hvor det føles rart, så presser man lidt ned i en rystende/fra-side-til-side bevægelse. Det kræver selvfølgelig noget motorisk ... og et lagenskifte efterfølgende..
  • Du kan også få inspiration fra vores serie hvor klubmedlemmer deler deres metoder til at onanere - sådan onanerer i.

Onani behøver ligesom sex ikke at ende i en orgasme for at være godt. Når du prøver onani for første gang, prøver en ny rutine, er stresset andre steder i dit liv, oplever skam i forhold til onani, nydelse, krop eller ikke er så bekendt med det du kan lide og hvad du synes er lækkert så er det langt fra sikkert at du får en orgasme - og det er helt okay. Orgasme er ikke målet, nydelse og det at udforske din krop er.

Du kan ikke stresse en orgasme. Du kan ikke presse en orgasme til at ske. Giv dig selv god tid og så skal det (du lol) nok komme.